Translate

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 december 2013

Darwin had gelijk ;)

Vandaag ben ik met een deel 'apen' de rest gaan bezoeken in de KingKong, koffiebar in Hasselt waar een mens nogal eens tot rust kan komen... (en ja, de grootste aap die loopt van voor ;)      De kaart is een aanrader, en de lijst om de persoonlijke favorieten af te werken, wordt steeds langer. Waardoor we verplicht worden om ook steeds langer te blijven om deze lijst naar behoren af te werken. Wat een geluk dat sommige verplichtingen o zo zalig kunnen zijn. (Zeker als je koffiebons op zak hebt, want je kan het geluk hebben dat je er zo eentje kado krijgt.) 
En neen, ik hoef geen reclame te maken voor deze koffieshop; ze zijn ondertussen al bekend, beroemd en berucht genoeg om hun lekkere koffie én dito muziek. 
En nu ook om hun o zo oe oe oerende tentoonstelling 'APEGAPEN'. 

Maar om op 'mijn aapjes' terug te komen: 
het mag gezegd, een mens (ik bijvoorbeeld) kan zo een lekker fier gevoel hebben als haar leerlingen 'scoren' dus ... kus van de juf en een bank vooruit x

Ziehier hun 'work in progress' 



en een tipje van de sluier van de tentoonstelling, (maar het is veel leuker te gaan apegapen in het écht):

En zoals ik al zei: Darwin zal wel gelijk hebben, want hier voel ik me best wel thuis ;)




4 opmerkingen:

  1. Oh, wij weten weer waar naartoe bij een volgend bezoekje aan Hasselt! Blijven ze lang hangen, de apen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit hele jaar nog :) en daarna ook nog. Einddatum staat nog niet vast...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. KingKong is vereerd om jullie expo the mogen hosten...en bloost bij zoveel mooie complimenten. Tot snel! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat weerom Lieve, onze bezige bij.Ik ga zeker een kijkje nemen en jàààààààààà, ik hou ook héél erg van het King kong Café, super gezellig en nu zeker. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen