Translate

Zoeken in deze blog

zondag 22 december 2013

Frutselen

Omdat de ene zondag de andere niet is, besloot ik vandaag -als tegengif tegen al dat nat en grijs & de gebruikelijke chaos des levens nietwaar ;) - de vaas van een vriendin te 'pimpen'.
Het is een beetje gefrutsel, dat werken met transfers en hoewel ik het heel erg leuk vind om dit allemaal te doen, miste ik vandaag de geur van zelfgebakken koekjes en de gezelligheid in het atelier van Mitsy van Artmind, waar ik deze techniek leerde.



Het kaarsenhoudertje kreeg een vlaggetjeslijn :



Nog niet helemaal 'uitgefrutseld', terwijl walvis-plakken boven aan mijn lijstje
'dit-wil-ik-nu-eens-helemaal-voor-mezelf-doen' stond, haalde ik een kadootje van lang geleden uit en zette ik 'm met veel geduld en liefde in mekaar.

Mr. Walvis


























De grijze waaibomendag is nog niet voorbij, maar hij ziet er al veel leuker uit! :)
Nu mijn leestip van 'kikker leest' uit mijn leeszakje halen, zie hier, en ik kan wéér iets van mijn leuk-om-te-doen lijstje aanvinken.
Morgen is het roeren in de potten, de tafelversiering uithalen en hopen dat mijn kerstdessert lukken zal, allemaal voor het grote familiefeest hier thuis...
Stress? Eigenlijk niet, blij dat we er nog allemaal bij zijn, en mocht het fout lopen met het in de potten roeren, dan bakken we wel een frietje, doen we het in een zakje, en smullen maar...
Hmm.

2 opmerkingen: