Translate

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 april 2014

Malle(n)-maandag


Zoals ik hier al zei: laat die maandagen maar komen!

Gisteren was het 'MALLEN-MAANDAG' bij Artmind.
En 't was er weer 'boenk' op.
We leerden een heleboel technieken ivm mallen maken in de ondertussen gekende huiselijke sfeer die tijdens de workshop wordt aangeboden. Met als gevolg: jeukende vingers! 
We hebben ook porseleinklei in mallen gegoten, maar het resultaat moet nog gebakken worden en daar heb ik (nog) geen foto's van.
Laat die vrije dagen dus ook maar komen, samen met gips, mallen van de malle-maandag& de gietklei, -porseleinklei mag ook- , zodat we de opgedane kennis eens kunnen uittesten.
Helemaal voldaan (ook op buikjes-vlak na een heerlijke lunch, zelfgebakken koekjes bij de koffie én ook nog eens een 4-uurtje) zijn we dus weer naar huis gegaan.
Dankjewel aan Mitsy en mijn o zo aangenaam gezelschap van medestudenten. 
Hopelijk tot een volgende keer!














2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je creaties. Mijn vingers zouden ook jeuken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijd. ;) Geef me héél veel tijd... tussen al die 'moetjes' door!

      Verwijderen