Translate

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 mei 2014

Kraanvogels voor Lulu

Zoals velen dat doen, volg ook ik WOONBLOG.
In tegenstelling tot het nieuws over interieur zoals gewoonlijk, doen Britt en Tom nu een oproep.
Ze vragen om papier op te sturen om kraanvogels te maken, voor Lulu.

Lulu kraanvogel


















Alle info kan je hier of hier vinden,
het adres =
Britt en Tom, tav LULU
Cuperusstraat 10
2018 Antwerpen

Omdat ik nog een aantal leuke papiertjes in huis had, heb ik ze meegenomen naar de academie waar ik lesgeef.
Zaterdagvoormiddag zijn de monstertjes van mijn enthousiaste en lieve leerlingen dmv een sjabloon op het papier aangebracht.
De bedoeling is dat onze flinke monstertjes de tumor van Lulu wegjagen.
Mijn leerlingen hebben een boodschap op het papier geschreven, en morgen gaan hun monstertjes op de post.
We wensen Lulu snel weer helemaal beter, met héél veel kraanvogels & 'n dikke knuffel natuurlijk, van ons allemaal.
X





1 opmerking: